Sover som törnrosa.

Goddag alla söta :)


Bussen in till stan igår va så boring, det va bara jobbigt att sitta där och snora och nysa som en dåre ^^ När jag väl va inne i sta så kände jag att jag va sugen på godis så jag gick till coop som ligger inne i kvarnen och glutta lite efter någor smarrigt. När jag stod där och kollade på allt godis så tänkte jag liksom att det va onödigt att lägga pengar på sånt onyttigt så jag gick till halstabletterna istället, kände att min hals skulle älska mig om jag köpte det, Men nej det blev inga halstabletter heller ^^ jag gick och satte mig och väntade på bussen vid station istället. Asså ett tag trodde jag nästan att jag skulle blåsa bort, så mycket blåste det igår :O Sen kom bussen äntligen, men det va nåt as jobbigt ljud där inne tror det va fläkten eller nåt aah jobbigt va det i alla fall. Sen precis innan vi svängde ner till sköldinge så skrev jag ett sms till kjell o sa Möt mig nu, för han va hos alex. Men vad får jag se när jag kliver av bussen? Joo inget alls, han kom typ 3 minuter senare fast jag sa till i tid ^^ Dumma han!

När vi kom hem till honom så va det mat :) Vi skulle ha ätit ute men vi hade ingen lust att sitta och är ute nån stans och hosa och snora så vi stannade hemma istället. Ajaa men vi åt nåt kött, pommes, sallad och rödvinssås :D Såå himla gott, synd bara att jag har så svårt för endel kött :/ När vi hade ätit så satt vi och kollade på tv, men kände att det började bli rätt jobbigt att sitta där inne för jag va förkyld och sen började jag känna av hans djur (pälsdjursallergiker) så jag fick lite svårt att andas, men skit samma. Gitte kom men en sån där va heter det som man har foton i? aaah en sån där stor bok man har foton i :) Och i den va det massa kot på när Kjell va liten, HAHA as söt. Han såg typ knäpp ut på alla foton, neeh men han gjorde grimarser (Stavning) på typ alla ^^ En stund efter jag kollat på fotona så sa jag åt kjell att jag inte kunde va där inne längre för jag inte fick luft, så vi gick ut till stugan. Jag va skit trött men han skulle kolla på nån film så jag somnade och han kollade väl vidare tror jag.

Vaknade i alla fall klockan 08.05 idag, KUUL! Usch va tråkigt, vad ska jag göra nu liksom, han kommer ju inte vakna förns vid klockan ett eller nåt sånt :( Ajaa vid 14 går min buss här ifrån, ska sitta i stan en halvtimma typ tills bussen te vingåker går, kanske kan slösa pengar på lite godis idag? Eller njaa får se faktiskt. Juste på onsdag börjar ju min praktik men jag har inte fått tag i min handledare ännu :/ Börjar bli lite smånervös asså. Men ska snacka med Rasmus han jobbar ju där, om han kanske kan hjälpa mig ^^ Neeh nu ska jag göra nåt annat vad det nu finns att göra :/

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0