Studiedag :)

Hejsan alla som läser detta!

Asså jag kunde verkligen inte somna inatt, jag låg klarvaken och kunde bara inte somna ^^ Stallde klockan på 10 för att inte sova så länge men måste ha stängt av alarmet i sömnen för jag vaknade kavrt över elva. När jag vaknade så hörde jag att pappa ropade på mig, Han sa att jag skulle få ett uppdrag o det va att ringa körskolan och beställa körtid. Jag har jätte svårt att ringa andra men jag tog telefon och ringde direkt och nu har jag körtid på onsdag klockan 17.00 men asså kom på, jag slutar rätt tidigt på onsdag då får jag sitta i stan o uggla till klockan fem :/ Jaja nu måste jag försöka skaffa körkort asså, tänk va skönt.

Men jag studiedag utan några läxor, så himla skönt asså :D Asså vi har knappt några läxor. Vad skönt det är att gå i 3:an, haha neeh skoja vi har rätt mycke arbete i skolan faktiskt. Jag och emelie måste lägga i en högre växel på projektarbetet faktiskt för det känns väldigt viktigt. Nej nu ska jag inte skriva om skolan usch va dystert. Idag har jag inte den blekaste om vad jag ska hitta på. Ska kanske ta en långpromenad? övningsköra? :D

PussPuss

/Fiia


Haha bilden är från 2007 gud va tiden går fort jag hinner inte med :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0