Tack Fiia TACK! // ditt blonda hår

Godkväll mina sötnosar!

Färgade mammas hår och asså jag brukar aldrig färga hår så jag va rädd att det inte skulle bli jämt och fint :) Men det blev jätte fint, hon blev jätte annorlunda. En STOR tumme upp. Det är typ en mörkbrun färg men lite skiftningar av rött. Mamma passar jätte bra i rött men tyckte hon skulle va brunhårig så det fick bli brun-röd. Hon blev jätte nöjd och va glad att hon bara behövde betala 90 kr istället för 1000 kr.

När mamma köpte hårfärg så köpte vi hårinpackning också, och det har jag inte använt på huuuur länge som helst, stackars mitt hår. Men då kom jag på att jag kan göra som emelie, sova med hårinpackning. Så nu har jag massa hårinpackning i håret och ska sova med det inatt. Mitt hår älskar nog mig just nu faktiskt. Och bara för jag älskar det tillbaka så ska jag bli mer snäll mot det :D

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0