Talalala jag är gla

Tjenare!

Kl 9 ringde min klocka o sa att jag  skulle vakna :) skönt faktiskt för ja ville upp tidigt. Då gick jag ner o kollade läget, Fia va uppe med småtjejerna och pappi sov. Åt två näckebröd o ett glas multi, MUMS!!! Sen gick jag upp till rummet o började lästa i körskole boken sen så gjorde jag första provet i provboken. Vet inte om det gick så bra direkt men men har ju börjar att lägga ner lite tid på körkortet i alla fall.

Öhm vid 2 ska jag o pappa ut o köra på vägarna. Han ville inte åka nu för han tyckte inte det va lämpligt för att ja drack igår. Men aah får väl lyssna på honom då. Sen kanske vi ska köpa en ny bil, den står ute på gårn just nu. As ful men vi kan inte ha stora bilen för vi åker aldrig 7 personer samtidigt o det blir bara dyrt med bensin. Tror vi kanske skulle köpa den här bilen för 2000 kr eller nåt ^^ Bra att övningsköra med. Har ingen aning om va jag ska göra idag asså :/

PussPuss

/Fiia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0