Tårta sen :)

Hejsaan!

Usch va skolan va jobbig idag :/ Fick jätte ont i huvet i slutet på dagen och blev jätte trött. Men slutade klockan 3 idag så jag hann med kvart över 3 :D Haha och på bussen så somnade jag och det satt nån tjej bredvid mig, stackarn. Jag kände själv att jag såg ut som en cp. Och sen skulle jag skicka sms till lina men somnade och då drömde jag att jag smsade till henne och skrev massa konstiga saker, sen vaknade jag och såg att jag inte skrivit klart smset xD hahah.

När jag kom hem så stod det tacos på bordet, MUMS! Va verkligen hungrig kände jag. Sen såg jag att det stod en tårta i kylen så då blire nog tårta sen när alla är hemma :D

PussPuss

/Fiia


Saknar sommaren, vill inte ha en mörk höst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0