Tisdagen= pinsam för vissa ^^

Heeejsaaan alla min fans ;)

Asså tisdagar är ungefär lika roliga som måndagar, alltså inge roligt alls! Men även om lektionerna är tråkiga så har man ju vänner som piggar upp. Som Emelie i matsalen som leker en söt liten ponny framför sjuksköterskor eller som Lina springa och snubbla och typ göra en as snygg ramling på gräset xD asså om ni bara visste hur mycket jag skrattat idag xD Det va så kul när Lina snubbla för allt gick så långsamt, hahah typiskt Lina? nej inte ett dugg. 

Men nu har jag nyss ätit lite nudlar och druckit ett stort glas päronsaft. Kryddade nudlarna lite själv så det blev en aning för starkt. Men sånt man får tåla när man är 18 år ;) Haha juste på projektarbetet i skolan så jobbar ju Emelie och jag med rökning och vi ska göra eller vi har gjort en PowerPoint som ska visas på tvmontern vid ingången :D Och på slutet så skulle vi ha en bild på oss och gud va fula bilder man hittade xD Vi kollade igenom Emelies bilddagbok och jag skäms för hur ful jag har varit/är ^^ Sparade bilderna så nu ska ni får se nåt hemsk.

PussPuss

/Fiia


Sandra, Simone och Jag från avslutningen i 9:an xD BLÄÄ så jag ser ut


Emelies mun, jag i mitten och sandra :) Bjuder på den


HHAHAHA och den här är nog den fulaste bilden jag
NÅGONSIN sett! Hahah att jag ens vågade se ut sådär.
Tror bilden är från 9:an eller 1:an. BLÄÄÄ!!!!


Nej jag mår bättre nu när jag gått ner några kilo, och fått lite längre hår xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0