Tött fast rätt gla :)

Hejsaaan :)

Usch va dålig jag är på att uppdatera, men jag är ju en så upptagen kvinna ^^ Neeh skoja. Skolan idag va okej, asså allt går så himla snabbt. ´Nästa måndag går vi ut på praktik 4 veckor, mindre kul kan jag ju säga. Men aja idag va skolan okej och idrotten va så jobbig, är helt slut i kroppen. När jag kom hem så hann jag inte göra så mycke. Vi beställde pizza från salambo och sen så fick jag övningsköra dit ;) Wihuuuu! Och samtidigt som pappa hämta pizzan så hämtade jag saker hemma hos mammi, Sen när jag bar på alla mina saker så hände en pinsam sak men det tänker jag inte säga xD Sen övningskörde jag hem o asså det gick så braaaaa :) jag börjar få i snitsen nu asså. Juste sen övningskörde jag en sväng o lämnade Johanna hos en kompis :D

Va ute på en promenad med fia förut för att få bort all pizza ^^ Det är är ju så underbart väder ute <3<3 Det gillar vi, eller jag gör det i alla fall. Jaja ikväll ska jag väl bara sitta hemma o göra nada. Kan va skönt ibland men känns som jag inte gjort nåt speciellt på flera helger nu :/ Men men.

Imorgon ska jag till kjell och samtidigt som jag är i stan ska jag lägga ut lappar i brevlådor ^^ asså reklam. Pengar liksom men så trist att gå själv fast kanske får med kjell så jag får lite sällskap :D Vet inte vad vi ska göra men vill hitta på något. Fast nästa vecka så ska kjell bjuda mig på mat ;) de ni, inte alla som blir här i världen.

PussPuss

/Fiia


Sliten som få


Det är min brors tröja men visst är den snygg på mig? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0