Var borta några timmar

Heeejsan!

Nu är jag tillbaka på rätt plats igen ^^ Jag och en person rökihop nu här på kvällen. En person som jag är väldigt lik i sättet, vi blir lika arga och skiriker lika mycket och vi slår i dörrar lika mycket, Jag pratar alltså om min kära mor. Vi började bråka om en liten skitsak som blev typ 3:e världskriget xD Men det är så det brukar bli när vi blir riktigt arga men som tur är så händer det väldigt sällan.

Så efter att vi skrikit på varandra några minuter så bestämde jag mig för att packa mina väskor och dra. Så jag tog mina kläder och min data och aah allt det där och drog. Jag satte mig på en parkbänk och va så arg att det brände bakom ögonen och jag hade en klup i halsen av ilska. Men så satt jag med mina väskor på den där parkbänken medans massa personer gick förbi och kollade på mig. Sms:a lite med emelie, sen ringde kjell och sen ringde lina ^^ Så jag snacka lite med lina och drog till henne några timmar <3 Haha kan säga att om jag kunde bära dom där väskorna med pumps på fötterna så kan jag tusan göra lumpen ^^ Neeh usch jag ska inte göra lumpen, även fast det skulle va skit kul men kan inte :/ Skitsamma. Lina och jag satt på hennes rum och snackade om allt mellan himmel och jord :) Kändes skönt att tänka på llite annat en stund.

Sen hörde lina och jag hur det blev värsta ovädret och då kände jag att jag ville hem :( Hem till mitt rum, till min familj och till min säng. Jag ville krama min lilla tokiga mamma. Så jag smsade mamma och skrev "mamma jag vill hem" Då frågade hon om hon skulle möta mig, så min lilla mammi gav sig ut i all blåst och regn för att möta mig <3 Och när vi möttes så kramedes vi och sen pratade vi lite om vårat bråk. Hon tycker att jag borde bo hos pappa ett tag, men jag vill bo varannan vecka! Men det är skönt att va hemma igen med torra kläder :)

Jaah såhär blev min tokiga kväll. Och jag hoppade över maten så nu ska jag ta och stoppa i mig nåt litet att äta :)

PussPuss

/Fiia


Älskar dig mammi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0