Vill inte!!!

Godmorgon!

Kan ju säga att det va väldans svårt att öppna ögonen imorse :/ Ville ju sovaaa vidare. Bara ligga kvar i sängen och gosa med kudden ;) Men på måndag så är vi lediga då kan jag gosa lite med kudden, eller nej det kan jag inte för jag är hos pappa då xD hahahaha! Juste jag har typ fått utslag eller det är lite rött vid ´ögonen och det svider :(

Idag är det torsdag och det är = med HATAR!!! Jag gillar inte torsdagar för vi har typ samma lektioner hela dagen till tio över tre. VILL INTEEEEEEEEEEEEEE!! Neeh nu ska jag platta håret lite sen blire bussen om en stund.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice boobs

2009-10-03 @ 23:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0