Åhh så kul :D

Hejsan!

Nu är jag hemma och har tvättat bort smink och fixat min inför sängdags :D Har haft en supermysig kväll hemma hos Simone, men Matilda,Emelie och Lina. Älskar er <3 Men vi har i alla fall myst och druckit lite. Sen vid 23blev det krogen, och där träffade vi på lite trevligt folk, bland annat en väldigt full hulken som sätter sig på stolar som går sönder xD KLANTARSLE! HAHA! Ajaa sen träffade jag Johannas pojkvän Thomas inne på lilla :) Han va jätte trevlig så vi snackade lite. Sen när Jag, Simone och Emelie skulle gå till bussen så frågade han om vi ville åka med honom och det klart vi ville :D Haha kan säga att hemresan va nog det roligaste av allt :D Jag fick världens skrattattacker :D Stackars Thomas han måste tro jag är tokig.

Men tack för idag :) Jag har haft jätte trevligt <3

PussPuss

/Fiia




Dagens outfit :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

han måste ha haft väldigt roligt när vi skulle berätta alla våra udden och djurens ö historier haha :D älskar dig syster <3

2010-04-03 @ 13:18:17
URL: http://johannahjartberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0