Bra dag =)

Hejsan!

Jaah jag har faktiskt haft en jättebra dag idag. Sov ju hos Emelie igår, och när jag kom dit så stod Fia och Emelie och höll på att möblera om Emelies rum. Herregud det va inte lätt men det gick tillslut. Vi hade en jätte mysig kväll med massor av skratt. Jag somnade först igår, snacka om trött! Men men vaknade 08.22 imorse, inte så kul direkt. Sen vid tjugo över tio så vaknade Fia en stund, men hon somnade om igen. Så jag gick upp och började klä på mig och så. Sen såg vi att klockan börja springa iväg och dom andra två for upp ur sängen och börja fixa sig.

Vid typ kl 13 så åkte vi med Emelies pappa in till stan. Fia och jag va as hungriga så vi gick runt på typ alla fik i stan och det va typ fullt överallt! Så vi drig till stora sultans och Emelie gick till körskolan. Fia och jag beställde varsina ost och skinkpajer, MUMS! Efter ett tag fick jag sms av Emelie att hon inte kunde plugga så hon kom till oss sen åkte hon hem.

Efter att Fia och jag hade ätit och vilat magarna lite så gick vi åt varsitt håll till våra körskolor. Åhh jag är så glag! Det går så bra med teorin just nu. Satt där ett bra tag sen drog jag till bussen som gick tio i fyra. När jag kom hem så fick jag ta hand om två små busungar som skulle äta, Gaaah! Men det gick tillslut. När jag skulle sätta mig vid datorn så funkar MSN men inte internet. Så blev lagom arg men efter typ en halvtimma så fick pappa igång internet åt mig, TACK Pappi <3

Nu ska jag försöka hitta på nåt annat att göra.

PussPuss

/Fiia


Det är något speciellt mellan mig och Emelie, GRR! <3

Kommentarer
Postat av: emelie d

alltid <3

2010-04-08 @ 20:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0