Ensam dag på stan!

Hejsan!

Nu är jag hemma igen, SKÖNT! Det första jag gjorde när jag kom till stan va att sätta mig på körskolan och det gick braaa, SOM VANLIGT! HAHAH neeh men det gick överraskande bra faktiskt. Sen så drog jag ut på stan och slösade pengar, neeh men köpte saker som jag tyckte om faktiskt och sånt som behövdes.

När jag hade shoppat klart det sista så kollade jag på klockan 15.19, KUL! Bussen gick 15.15 så jag tänkte att ajg skulle gå till körskolan igen. Kom dit och det va proppat, fanns en dator och dne va såklart avstängd. Men jag satte på den och fattade inte varför dne inte starta, då hade jag glömt sätta på skärmen, TYPISKT! När allt va igång skulle jag tycka på knappen som öppnar CD luckan aaaah och vad gör jag då?! Jooo jag trycker på fel knapp och stänger av datorn!!!! Smart Fiia. Så jag blev grinig och lämna tillbaka CD:n och satte mig i solen istället och vänta på bussen. Dessutom så stank det SVETT på körskolan!

När jag kom hem va det livat i luckan, fullt med ungar och lite föräldrar ^^ Men det va trevligt. Men nu är dom flesta barnen borta.

PussPuss

/Fiia


Jag idag!


Detta fick följa med hem idag:


Passar as bra till klänningen jag ska ha på kryssningen :D<3
JC 49,00:-


Hmm as dålig bild men blev helt käär! JC 39,00:-


Satt as bra så va tvungen att köpa den, plus att den va snygg!
Lindex 149:-


Skönaste BH jag testat! Va veeerkligen tvungen att köpa den trots priset
Lindex 179:-


Jättefin på :)
Lindex 129:-


Pudertuss, BEHÖVDES! Min börja få nån konstig lukt xD
H&M 9,50:-


As söta!
H&M hmm ca 30:-

Kommentarer
Postat av: Danne

Söta?! ;)

2010-04-15 @ 13:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0