Ensamt!

Godkväll!

Tog en promenad med Fia förut, typ precis när vi kom utanför dörren så ringde Ludde och fråga om han fick gå med oss och det klart han fick :) Så vi gick och prata om lite allt möjligt. MYSIGT! När vi kom utanför huset så skulle Ludde gå vidare till Jossie och Fia gick in, Jag följde Ludde en bit för jag hade ca 9500 steg och jag ska upp i 10 000 för att vara nöjd (stegräknare) så jag gick en bit och kom upp i 11 000.

När jag kom hem så ringde Kjell och prata med mig :) Det va faktiskt kul att prata med honom, både han och jag va på bra humör. Efter det så hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här och ska strax föna håret. Kan verkligen inte sova med blött hår, FY! Guud det är otroligt ensamt här i sängen när man haft en liten pojke här. TRÅKIGT! Visst det är större plats och så (90 säng) Men det är betydligt mysigare att ha nån i sängen än att sova ensam. Längtar tills på lördag, då slipper jag sova ensam :D

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0