Fixar

Hejsan!

Medans jag väntar på att min eyeliner ska torka så kan jag skriva ett litet inlägg. Gick upp nio idag, as skönt att vakna skapligt tidigt, ännu bättre att solen lyste. Men har tagit det lugnt här på morgonen, typ tagit et dusch, lyssnat på musik och packat. Fredag=Mammas vecka. Haha ville ha på mig nåt annat idag och jaah det har jag också, vet inte om det ser förjävligt ut eller bara är fult, ska se om jag kanske kan försöka komma på nåt annat att ha på mig eller om jag skiter i det. '

Ikväll ska jag och mina vänner ut, men det blir nog nyktert för min del. Är inte sugen på att dricka. Man kan ju faktiskt ha kul utan alkohol, i alla fall om man är i rätt sällskap.

Här är i alla fall lite bilder som låg på kameran. La över bilderna igår.

PussPuss

/Fiia














Kommentarer
Postat av: emil

har du snopp

2010-04-03 @ 10:55:01
Postat av: Sofia

Japp, jag är transa! :O

2010-04-03 @ 11:00:37
URL: http://Nybergsofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0