Fräsch brud!

Tjaaaa!

Nu sitter jag här i sängen med plåster på benet, jag brukar aldrig rka upp hål på benen men ikväll lyckades jag. Har kletat med silvershampoo och hårinpackningar så nu glänser jag nästan, PLING! Ska snart föna håret för jag kan INTE sova med blött hår, hatar det. Tänkte kleta in benen i brun utan sol, men jag tycker inte om brun utan sol för det blir bara fäckigt och fult! INTE OKEJ! Får se kanske tar ett tunnt tunnt lager isåfall. Mina ben lyser nästan, såååå vita är dom!

Ska se om jag hittar nåt gammalt nagellack också som jag kan kleta på. Fast det kanske jag kan ta imorgon såg jag på klockan nu.

PussPuss

/Fiia


Kolla det bara glittrar om mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0