Fredag!

Hejsan!

Wohoo fredag! Skolan va helt okej idag. Vi spelade in en scen på vårat filmprojekt, KANON! Sen spelade vi brännboll mot AB, gissa vilka som vann?! CD såklart!!!!! Med 135-88. AB suger. Efter brännbollen gick jag till skolan en snabbis, sen drog jag till körskolan, där gick det mindre bra men ska plugga mer nu nästa vecka! Sen mötte jag upp Lina och Emelie på stan, senare kom Marre också. Sen drog Lina och Marre och jag och Emelie drog hem.

Nu har jag precis ätit pizza :O DÅLIGT men gott. Ikväll blir det utgång med Emelie. Håller på och tripplar håret nu, men det tar sån jäkla tid! Neeeh nu ska jag fortsätta fixa mig för bussen går om ett tag.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0