Godeftermiddag!

Hejsan!

Nu tar skolan snart dö på mig, orkar inte mer! Har i alla fall fått en del gjort idag eller gjorde klart alla frågor i friskvård. Efetr lunch åkte Jag, Matilda, Lina och Simone och köpte biljetter till festen på statt, vi hade inga andra planer men det kommer nog bli kul. Hahaha på bussen hem somnade jag och typ röck till massa, kände verkligen hur ful jag va när jag sov. MEN MEN! När jag kom hem va maten i stort sätt klar, skönt för jag va jättehungrig!

Ikväll blir det promenad och dating in the dark ;) WIHUU! Ge mig HELG!!!!!!!!!!!!!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: jossan

dejting in the dark är slut , det är ugly betty ist :)

2010-04-27 @ 17:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0