Godmorgon!

Hejsan!

Somnade nästan direkt när jag la ner huvet i kudden. GUUD va trött jag va. Jag brukar alltid ha svårt att sova annars. Drömde att jag och Sandra (Tallgren) skulle åka på kryssning och vi hade packat våra saker i kartonger, ÖÖHM! Aja i alla fall. När vi skulle upp till bussen kom jag på att jag glömt mitt leg och vi hann inte tillbaka för bussen skulle gå när som helst. Ajaa kollade igenom kartongen en gång till och i den här grejen där jag har mitt busskort, leg och bankkort och där låg det ju ^^ LÄTTAD!

I alla fall, vi kom in till stan och där åt vi mat på sjukhuset. När vi ätit klart så skulle vi ta våra kartonger men dom va urplockade, inte helt men det fattades saker, och det knäppa va att nu va det inte Sandra som skulle med nu va det Emelie. Så Emelie blev skit arg på Robin (Ha). Ajaa vi kom på båten och allt va heelknäppt. Emelie försvann ut på båten och jag letade fram kläder jag skulle ha, då knackar det på dörren och jag öppnar. Där står en kille med 2 par byxor och en lapp, ÖÖHM! På lappen stod det alla namn som tagit alla saker. Men det knäppaste av allt va att det va dom på båten hade tagit våra saker, asså dom som jobbar där för dom tyckte vi hade med oss för mycket saker.

HAHA drömmar är allt konstiga ibland. Nee om ca en kvart ska jag övningslöra in till stan. fem i två har jag lilla också, GUUD JAG VILL INTE!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: sandra

hahahahha låter som en bra dröm!

2010-04-26 @ 19:08:42
URL: http://tallgrensandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0