Godmorgon!

Tjaaa!

Har vaknat typ 1000 ggr inatt av att jag har haft ont i magen. Vet inte om det beror på min mensvärk eller att jag är nervös för att Joacim ska komma. Det är nog värken faktiskt men med en liten gnutta Joacim inblandat. Fattar inte vad jag gör vaken nu, har stallt klockan på halv nio. HMM! Först funderade jag på att ta en 30 minuters promenad men asså den lusten försvann när jag la mig i min varma säng igen.

Gårdagen va jättebra. Emelie och jag åkte till Selin i Sköldinge och festade. Jag drack precis lagom mycket kände jag. Sen tog vi bussen in till krogen. När vi kom dit va det inte mycket folk asså men sedan så strömmade det in en del folk. När klockan va halv tolv kände jag att jag bara ville HEM! Men aah då va det bara 2 timmar kvar tills bussen skulle gå, ILLA! Men jag kom hem och det va sååå skönt!

Satte på trippeltången nyss så att den är varm sen när jag får orken att gå upp ur sängen. Får se hur mycket jag bloggar idag, kanske inte skriver nåt men vi får se.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0