Grattis älskade unge <3

Hejsan!

Guud vilket härligt folk det va igår. Helt sjuka (på ett bra sätt). Neej men tack så mycket för igår allt folk. Bussresan hem va as jobbig för jag blev typ förkyld igår eftermiddag och på bussen rann snoret massa, och såklart kommer det nån kille och sätter sig bredvid mig och ska sitta och prata, HAHA! Där sitter jag och torkar snor som rinner. Det va skönt att komma hem i alla fall! Tog lite Janssons sen blev jag sjuuukt törstig men orkade inte hämta vatten så jag höll på att torka ut. Sen hade jag laddat upp min säng med typ 20 ton snorpaper xD Har sovit as dåligt inatt, vaknade 9 av alarmet men jag tröck bort det, ville försöka sova bort förkylningen. Jag känner lite smak och lite lukt som tur är :D

Idag fyller min älskade lillasyster Lovisa 4 år <3 Guud jag komer ihåg när du föddes, eller när jag fick mms av pappa. Vi satt på en bildlektion och kollade på en jätte dålig film. Jag visade alla bilden och min lärare blev grinig men sen förklarade jag vad det va då blev alla helt ihhhh :) Så det stod massa omkring mig och kollade på bilden på min mobil. Och nu är min älskade syster 4 år, herregud vad tiden går. Men jag är i alla fall bjuden på kalas kl 15, MOHAHA! TÅRTA!

PussPuss

/Fiia


Grattis älskade trollunge :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0