Hemma igen!

Hejsan!

Hihi köpte lite bubblor, hårspännen, tofstar och godis till Lovisa i present. Kanske lite tråkigt men hon blev ju glad i alla fall, sen köpte jag lite godis åt Linnea också för att jag är så snäll. Vi satt ute på altanen och åt tårta och kakor, mysigt och så men sen blev det lite kallare. Innan jag drog hem så skickade jag och Fia efter 2 par kjolar till mig, min syster hade en jättefin kjol på sig idag så jag ville också ha en sån, fast det blev två. Dom skulle komma denna vecka tror jag, IHHH! Så jag lägger ut bild på dom när dom kommit.

Jahapp vad ska man göra denna dag då? Sitta hemma och bli ännu fetare? Åhh jag vill bo i en storstad!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0