Hur ofta händer det?! :D

Hejsan!

Fia och jag drog iväg till Marmorbyn och hämtade cyklar. Det gick as bra att övningsköra, allt känns så jävla bra bara. När vi kom hem så sa Fia att jag skulle backa in bilen på gården, hmm är inte bra på att parkera men med pappas hjälp gick allt kanon! När vi klev ur bilen så kom en kompis till familjen, har inte träffat henne på jätte länge så det va kul att träffa henne. Efter att vi stått där och pratat bilar och tonåringar (asså pappa, Fia och jag) Så tar hon mig på axeln och frågar vart jag ska jobba i sommar, Hmm alla frågar det och jag har ju liksom inget jobb, as jobbigt! Så jag sa jag har inget jobb... Fast jag väntar på svar från några ställen. Då sa hon "Men vet du vad? Skriv ett mejl till mig så får du jobb om någon inte kan/vill jobba" Så jag ska skriva ett mejl till henne och är TYP garanterad jobb ifall nån säger nej till det jobbet :D ASSÅ WIIIIIIIIH!!

Så nu ska jag skriva ett mejl och skicka iväg till henne :D Jag ÄLSKAR henne just nu! <3

PussPuss

/Fiia


Fulast just nu men glad som fan ändå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0