Jag svarar JA!

Hejsan!

Håller på att svara på mejlet om Jobbet på Furuliden, asså det är helt sjukt jag är såååå glad :D Trodde aldrig jag skulle få jobb. Fyy har världens träningsvärk i magen eftersom man får ta i så mycket för att få luft när man får astma. kÄNNS SOM JAG GJORT TYP 1000 situps. Men träningsvärk är ju bra ^^ Det som är mindre bra är att min rygg värker, skulle sätta mig i massagestolen förut men den masserade sönder min rygg igår så när ja satte igång den så kändes det som att nån tröck på värsta blåmärkena, BLÄ!

Vi har även börjat leta lite lägenhet till mig ^^ Herregud jag är ju inte vuxen än, läskigt! Men det är ändå häftigt och spännande.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: Mamman

Vuxen är precis vad du är - tänk vad fort tiden har gått! Kramar i massor!

2010-04-11 @ 20:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0