Jag vill åka IGEEEEEN!

Hejsan!

Haha asså shiiit va kul jag hade på kryssningen! Visst jag däckade vid ca kl ett på natten men jag va i alla fall inte ensam om det. Vaknade kl 7 och va skitförbannad men jag gick upp ur sängen och drog på mig klackarna och drog ut och festa igen. En av de bästa helgerna på länge!!!! Älskar mina vänner som bryr sig om mig och hjälpte mig när jag inte mådde så bra :D HAHA tack! Fast mycket av tiden där spenderade jag inte med mina vänner, dum jag va! Neeh men jag hittade en pojke där som jag va med :) Suuupersöt! Nej men det va åhh helt jävla sjuktkul på den båten!

Fick lite bilder, men ville inte gå runt med kameran på båten ifall jag skulle tappa den.

PussPuss

/Fiia


Emelie ;)





Simone :D WOHOO festen har börjat!


Killarna



Johannas rumpestump och en söt pojke xD


Anna och Fia ;)


Emelie K i dörren och Fia


Fia Ny och Fia Ni :D<3


S-nygg E-melie ;)


LOVE!


<3


<3


Snygga b-ruden!


Carro, Emelie och Stina <3


Emelie, Stina och Fias tuttar ^^


Jaaag


Carro och jag


Carro och Stina ;)


MJAAAAU! :D


Emelie och Simone :)<3


Fred Perry och Fia


Joacim och Jag


Simone, Joacim och jag :)


Haha klantarsle :D<3


<3


Ojsan ^^


Freddy Fisk?


Fred Perry och Fialialotta


Lina, Fred Perry och Fia ^^


Fisk?


Simone och Joacim :)


Snyggt ;)


Denna bild får avsluta kvällen :) Joacim och jag.

Kommentarer
Postat av: Danne

Det verkar som den "rosa" funkade ;)

2010-04-19 @ 14:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0