Känns bra :)

Hejsan!

Skolan va skiiit seg! Vi började med ett nytt ämne idag, Friskvård. HMM! Kommer bli hårt tror jag. Ajaa halv två gick jag till körskolan, satte mig där och försökte varva ner lite så jag skulle va lugn innan jag skulle köra. fem i två kom han jag skulle köra med men jag va lugn då faktiskt. Va lugn under hela körningen, KANON!

När vi parkerade så skulle han säga om jag blev godkänd eller inte, han tvekade lite men blev godkänd tillslut :D Han tyckte jag skulle ta 2 körlektioner bara och aah visst det kan jag väl göra. Så vi får se om jag bokar uppkörning och så efter det :D HOPPAS! Men nu är jag i alla fall hemma och det är sjukt skönt, har jätteont i huvet men hoppas det försvinner efter maten.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0