Lägenhet på G!

Tjaaaa!

Nu har jag kommit hem från stan. Fia och jag har varit och kollat på en lägenhet :D KUUUL! Guud det va jättefint där! Det som kändes konstigt va att man liksom kollade på en lägenhet som JAG ska bo i! Helt knäppt, jag är typ vuxen snart. Kommer jag klara av allt? laga mat, tvätta och sköta posten? Haha kommer säkert bli segt i början men klart man lär sig tillslut. Så imorgon ska Fia ringa och tacka ja till lägenheten.

Just nu sitter jag och ska kolla på Dating in the dark :D WIIIIH!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: "Fia Styvmamma"

Jag ringa???? Hördududu <3 du är ju stooooor nu retas vad får jag för det? kram

2010-04-13 @ 22:38:52
Postat av: Johanna

Vad kul för dig! :)

2010-04-14 @ 10:13:57
URL: http://johannahjartberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0