lång dag med lite gjort!

Hejsan!

Idag började vi filma lite till filmprojektet. Annars har dagen varit skiiit seg. Har typ mest legat i våran soffa i skolan som tydligen förstört många 3:ors liv, HAHAH! Vi slutade 14.10, men satt och väntade på 3 stadsbussen med Emelie. Sen gick jag till körskolan, va fullt med folk idag med men väntade tills jag skulle köra. Gick as bra idag faktiskt! F-ett G-lad! Lilla på måndag får försöka övningskötra så mycket jag kan tills dess.

I helgen kanske jag får besök :) Men mer än det säger jag inte, skriver om det på fredag kanske. MOAHAHHA!
Ajaa i alla fall har nyss ätit grillat, AHAH störd familj som grillar i snö, men Freddan fyller på fredag och han ville ha grillat så det fick han.

PussPuss

/Fiia


Matilda ;)


Filmprojektet


Filmprojektet xD


Filmprojektet, Zlatan? xD


Pigg tjej!


Snygga B-rudar






;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0