Nu är Fiia glaa!

Hejsan!

Hahah det här sega är typ borta nu, börjar bli pigg. SKÖNT! Har även lagt den där irriterande personen bakom mig och nu har en annan person gjort mig lite gladare :) Hihihih. Satt och prata lite med min syster (Johanna) förut, en klok människa det där, tur jag har henne! Hon är jättegullig att prata med, hennes kompis va och med och prata lite, lika klok hon :)

Nu ligger jag på mage i sängen och lyssar på Z:tv. Just nu är det ABBA, WOHOOOO! I helgen är det fest igen!

PussPuss

/Fiia


Vill ha sommar NUUUU!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är så glad att jag har dig med, och jag är så glad för din skull :) stå bara på dig om det blir nåt mer, du förtjänar att vara lycklig <3

2010-04-20 @ 13:33:01
URL: http://johannahjartberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad skönt att du är piggare! Johanna är en riktigt pärla, så himla bra !

2010-04-20 @ 20:48:27
URL: http://amandaagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0