Nu blir jag nervös!

Hejsan!

Segt att va tillbaka till skolan igen! Det hände inte så mycket, vi snackade mest om studentkryssningen och om hur Emelie va i helgen, HAHAH! Kl 13.10 hade jag körlektion och Fia följde med (Pappas Fia). Det gick väl bra men är lite osäker, brukar liksom inte åka på dom vägarna så man blir lite nervös. När vi hade kört klart sa han att jag skulle boka en körlektion som vi ska gå igenom alla saker vi gått igenom, alltså en repetionslektion och sen skulle jag boka LILLA! Shiit asså! Så nu är det bokat i alla fall.

Efter körlektionen så åkte Fia och jag hem och nu sitter jag här i min säng och är lite småhungring, fast känns som jag mår lite illa, fast kanske inte är så konstigt? Man får väl va nervös för att köra lilla också?

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min lilla var jätteläskig! Eftersom jag körde med en annan mot min orginala körlärare så trodde jag att jag skulle dö! Jag var betydligt lugnare på Uppkörningen, helsjukt men sant:P

2010-04-13 @ 18:30:04
Postat av: empan

Haha vafan, kommentaren ovan är från mig!

2010-04-13 @ 18:30:41
URL: http://olssonsofiaemelie.blogg.se/
Postat av: Moster

Var mer lugn på den lilla, då han var mer lugn än "vanliga". På den lilla gör det inget om man klantar sig, jag gjorde 2 missar: Struntade i att släppa fram en velig tant på ett övergångsställe (hon kunde aldrig bestämma sig om hon skulle över eller ej så jag tröttnade!) och sen hade jag lyckats få på parkeringsljuset...Så det kommer säkert att gå bra, nu är det inte långt kvar för dig! Lycka till gumman - du är sååå duktig! Puss å kram, love you!

2010-04-13 @ 19:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0