Onsdags morgon!

Godmorgon!

Har haft bästa drömmarna inatt men dom är hemliga! Men i alla fall, när jag vaknade hade jag skit ont i ryggen oc när jag drar bort täcket så har hela lakanet korvat sig och lagt sig under mig i en stor hög. Jag gillar verkligen inte den här sängen, Jag får ont i ryggen av den, lakanen ligger aldrig rätt och den är för liten! Men men jag ska väl flytta om några månader hoppas jag på, får ta ta med sängen jag har hos mamma då.

Snart kommer det hit en vän till familjen som ska klippa våra hår, jag har inte toppat mig sen jag klippte lugg. Shit pommes! HATAR att klippa mig, men det är väl ett måste? Hon klagar alltid på mitt hår, men det får jag väl ta.

Tänkte ta en promenad nu på morgonen, hoppas att det blir av nu bara!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0