Övningskörning + teori

Hejsan!

Gick upp kl 8 idag för jag skulle övningsköra med Fia in till stan. Så kl tjugo över 9 så tog vi bilen in till stan, allt gick toppen! Sen så utförde fina lite ärenden och jag satt på körskolan och pluggade och det gick jättebra! Guud jag kanske kan få körkort någon gång i alla fall. Sen så kom Fia till körskolan och då kollade vi om det fanns några återbud på körlektioner, och det fanns en imorgon 15.40. Hoppas att jag är lugn imorgon och tar det lught bara!!!

Sen när vi skulle köra hem så åkte vi till Duve och träna på att parkera och även det gick bra, guud allt gick bra idag! Så nu får vi se vad resten av dagen har att bjuda på.

PussPuss

/Fiia


Nu vill jag ha SOMMAR och KÖRKORT!!!!!

Kommentarer
Postat av: Stora Fia

Ja kör som du gjorde idag och du har körkort direkt. Häng i nu Fiia, du är sååååå nära - jobba jobba jobba - och du - det är ju du som får belöningen hihi. Tänk att blåsa iväg vart du vill UTAN någon bredvid hihi. kraaaam

2010-04-06 @ 20:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0