Sådär ja :D

Hejsan!

Dålig uppdatering, jag vet. Igår åkte jag in till stan vid tjugo i elva och väntade på Joacim vid tåget. Tur att det va skönt väder! Kl 11 kom hans tog in och vi drog till bussen som gick kvart över 11. Ahh sen kom vi hem till pappa och bara tog det lugnt och myste lite :) Eller det va typ det enda vi gjode, Bor ju i Vingåker liksom finns inget att göra. Men lite efter kl 4 så åkte vi hem till mammi och hälsade på. Det va en Jättemysig dag fast vi inte gjorde så mycket. Idag har vi inte heller gjort så mycket. Jag vaknade vid typ fem i åtta och gick på toa sen kunde jag inte somna om, och Joacim vaknade. Så vi låg och prata och satte på Z:tv :)

Typ tjugo över tio kom vi upp ur sängen och då gick vi ner och åt lite frulle. Ahh sen har vi inte gjort nåt. Kom nyss hem från stan för pappa körde in honom. Tåget gick kl 13 och vi va inne tio i så vi fick stå där och mysa lite innan tåget kom. GILLA! Neeh jag har haft en kanon helg faktiskt. Fredags fest med SnyggEmelie och Lördag mys med SnyggJoacim ;)

PussPuss

/Fiia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0