Sjuk dag!

Hejsan!

Shiit denna dag i skolan va faktiskt bra, även fast jag hade ont u huvet och typ somnade på lektionen. Men i alla fall. Första lektionen så satte jag igång med idottshemskrivningen som vi har haft jättelång tid på oss att göra men ska va inne denna vecka, är bäst på att skjuta upp saker. DÅLIGT! Men nu gjorde jag i alla fall klart uppgiften :D Jobbade till och med på rasten, det är sällsynt. Sen hade vi samhällskunskap, BLÄÄ TRÅK! Men jag hade kul pga Emelie HAHAHAHHAHAHHAHAHAHHA! Råkade somna lite också.

Skulle ha gått till körskolan efter skolan men kände att mitt huve orkade inte det. Ska fixa klart det jag har i skolan sen ska jag sitta på körskolan på Fredag, vi börjar ju inte förns kl ett då. SMART!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0