Slapp dag!

Hejsan!

Snacka om slapp dag i skolan! Kom dit och läraren tog närvaro, sen fick man arbeta själv. Ahh sen slutade vi tydligen kl 10. KUL! Visst det va ju skönt men jag trodde att vi skulle gå länge idag. Men men efter vi slutat så gick jag , Matilda och Simone på stan. Det fanns en grej jag ville ha idag och det fanns ju såklart inte :/ TYPISKT! Ska se om jag och Joacim kan gå på stan på lördag så jag kan se om det finns där.

Aja i alla fall. Efter vi gått på stan så gick Simone hem och jag gick till körskolan men spklart va det stöngt :/ Får åka in imorgon istället! Men i alla fall jag gick ner på stan igen och träffade Petra, Felicia och Emeli så jag gick med dom :) Trevligt! Bussresan hem va nåt av det läskigaste jag varit med om xD Det kom en äcklig nyckelpiga och satte sig bredvid mig, BLÄÄ hatar smmåkryp. Jag låg typ ner på andra sätet, FYY! Men sen började den flyga och jag skriker HOGABOGA! Pinsam brud!

Nu är jag i alla fall hemma i säkerhet. Skönt som tusan att va hemma tidigt för en gångs skull.

PussPuss

/Fiia


Haha bild från när jag gick i ettan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0