Solen i ögonen :)

Godmorgon!

Vaknade 08.15 och var klarvaken. SKÖNT! Jag hade stallt klockan på 09.00 men bättre att vakna nu ju. Och vädret är heeeelt underbart så jag funderar på att klä på mig och ta en promenad. Juste nyss så muppade sig min data och det kom upp en ruta som det stod att dom hittat massa virus på min data, så jag ringde pappa och fråga honom vad man skulle göra. Men det muppade sig bara så jag avbröt den där grejen och det har ju inte hänt nåt med min data än så det va nog ingen fara. Och kl 16.00 ska jag på påskmiddag hemma hos pappi, MYS!

Nej ni gott folk nu ska jag ut i det vackra vädret <3

PussPuss

/Fiia


Emelie.K, Jag och Fia <3 Haha jag ser skit full ut men har bara
druckit en cider där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0