Stockholm och astmaanfall.

Hejsan!

Jaah dagen började tidigt. Fick tyvärr jätte extrem astma hela dagen :( Så har gått och hängt på Fia hela dagen, stackarn. Tycker synd om henne, jag som va så idiotisk och inte tog med medicin gjorde så det gick ut över Fia :( Men vi har haft trevligt i alla fall, tycker om den tjejen <3 TACK TACK TAAACK baby!

Trots att dagen mest bestått av att sitta ner pga min astma så har vi hittat lite saker :) Lägger in bilder senare eller imorgon på vad jag köpt. Just nu sitter jag i våran massagestol och får massage. Har tagit i så mycket för att kunna få luft så jag har ont i både rygg och revben :( Asså det gör verkligen ONT!!!

PussPuss

/Fiia


Jag just nuu! Sliten och får massage... Jag bjuder på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0