STUDENTKRYSSNING!

Godmorgon!

Haha stallde klockan på 10 så jag kunde sova lite länge i alla fall. Neeeej men när vaknar man då? jooo klockan halv 8! KUL! Och jag har jättesvårt för att somna om, men jag lyckades faktiskt. Så jag vakna kl kvart över nio istället, aja det får väl duga då. Satte på Z:tv och låg kvar i sängen bara så gick jag upp för en stund sen.

Nu ska jag snart gå och knacka på min brors dörr för han  ville med mig ut och gå, MOHAHHAA! Promenad inna frukost= <3 När jag kommer hem ska jag börja fixa de sista sakerna inför kryssningen. Tänk nu är studentkryssningsdagen här, helt sjukt! Det ska bli såååå kul!

PussPuss

/Fiia


Undra hur man ska sminka sig ikväll, HMM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0