Tagga Tagga TAGGGAAAA!

Hejsan!

Seg dag i skolan men det hände inte så mycket. tjugo i tio så åkte pappa och jag och skrev på papper om lägenheten, så nu är det klart. SPÄNNANDE! Idrotten höll på att ta ihjäl mig, fytuuusan! Lovar att jag kommer ha träningsvärk imorgon. Nu har jag i alla fall börjat packa lite tills imorgon, tre klänningar är nerpackade fast en är till Lina. Måste verkligen se till så att allt kommer med, pengar, leg, underkläder, parfym, smink... HAHA!

Ikväll ska pappa och Fia bort på middag så vi ska få pizza här hemma, inte så sugen men aah kan väl va gott, speciellt när man ska ha en slappdag.

PussPuss

/Fiia


Min väska :) Alla andra skulle ha rullväska men jag har ingen ^^

Kommentarer
Postat av: Danne

Samlat vuxenpoäng alltså ;)

2010-04-16 @ 16:02:45
Postat av: styvmamman Sofia

Finns flera stycken rullvagnar på vinden vi kan kolla i morgon <3

2010-04-17 @ 00:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0