TRÖÖÖTT!

Hejsan!

Åkte till skolan med 8 bussen, uusch! Det första jag gjorde när jag kom till skolan va att gå till SYON med Emelie. Där satt vi i ca 40 minuter, sen har vi bara slappat typ. Hahaha på lunchen kom "smidigaFiia" fram. Skulle hälla i soppa i min skål och tappar hela skålen ner i soppan, SPLASCH! Guud va pinsamt, så jag stod där och försökte fisaka upp skålen ur soppan.

Efter maten så drog Emelie och jag ner på stan och gick till Länsförsäkringar, så nu har jag fixat en hemförsäkring till lägenheten :D VUXENPOÄNG! Sen tog vi stadsbussen till Duve och stod på mässan. Va typ inget folk där och det SÖG! Har skit ont i fötterna och är as trött!

Nu har jag precis ätit så nu ska jag bara ta det lugnt. SKÖNT! Och folk som inte har nåt liv behöver inte kommentera massa skit i min blogg!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0