Ute med småglina!

Hejsan!

Har varit ute ett bra tag nu. As skönt! Senare så ska Fia och jag ta en promenad och snart hoppas jag på att pappi och jag kan dra ut och övningsköra lite, helst till stan ;) Men vi får se, det kostar ju liksom att åka också. Min astma är mycket bättre nu i alla fall, det är bara träningsvärken i magen och värken i ryggen kvar nu. Eller vet inte om man kan säga bara, har nog aldrig haft såhär ont.

Tror jag ska ringa till vårdcentralen imorgon om ryggen och nytt recept på Bricanyl. Det känns bra att komma till vårdcentralen för jag vet ju typ vilka alla är där nu så jag behöver inte va rädd för att komma till någon otrevlig :D

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0