Wihuu snart dags!

Tjaaaa!

Tror det är många hispiga människor nu som håller på att packa inför ikväll, haha mitt är typ klart. SKÖNT! Har sminkat mig, klätt på mig och allt sånt så jag har inget kvar, eller joo jag ska fråga Fia om hon kan göra en fläta på mig för jag når liksom inte bak. Öhm senare kommer Hanna och Lina och hämtar upp mig så drar vi in till stan. Guuud jag är så pirrig inför ikväll, varför liksom?

Har målat naglarna också, muums ROSA! Tänkte först hålla på och krångla med lösnaglar men jag kände att neeeh huud va krångligt, och fult man tappar en nagel eller nåt. Skriver mer på Söndag eller Måndag och jag har kameran med mig så det kommer komma in bilder från kryssningen också ;) fast ni vet ju att min kamera suger men bättre än inget.

Ha det så bra <3

PussPuss

/Fiia


Såhär ska jag se ut på bussen :D Ha det så fucking bra, för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0