Äntligen hemma!

Heej!

Denna dagen har varit bra, förutom en del grejer!

Började med att min mobil gick sönder så fick riva fram min gamla mobil som jag hade för ett bra tag sen. HMM! Sen kom nyckelgubben som skulle kommit i Onsdags kom och bytte lås. Sen aah fixade jag mig och åkte vidare mot Vingåker. När jag kom till Vingåker så åkte pappa jag och min bror till en affär och kollade på en ny mobil och jag hittade en sååå perfekt till mig! Sen fyllde min gudfar 52 idag. Han fick ett knallrosa diskställ av mig, FINT! Sen så åt vi lite tårta och sånt. Sen åkte jag och hämta Lina och åkte in mot stan. Eftersom vi skulle ha lite kräftskiva och jag glömt köpa kräftor så fick det bli räkor så vi stannade till vid Willys först. Handlade vitlöksbröd, räkor, LOKA, magneter och nål och tråd. HAHA dom sista grejerna låg i 10 kronorslådan.

Sen va det myskväll hos Siimone som gällde! Gooos! När jag skulle hem (runt 01.15) så funkade inte mina nya nycklar till porten, KUUL! Som tur är så har man fina vänner som hjälper mig så gott det går. Tillslut gav vi upp och skulle gå hem till Simone men då va min granne ute och rökte och öppnade åt mig :) JIPPIE!!!

PussPuss

/Fiia


Den rosa har jag :) WIIIH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0