Drar på krafterna!

Hejsan!

Puuh vilken dag... Inte hänt så mycket bara sovit dåligt inatt och jobbat men i alla fall. Blir jobbigt när man sovit dåligt. Nu har jag precis ätit lite, mätt som tusan! Väntar nu på att några brudar ska komma och fixa lite, sen åker dom iväg på roligheter :) Men jag jobbar imorgon så är inte så pigg på att va ute då. Visst jag börjar kl 12 men ändå, jobbar till 21.15. När jag smält maten ska jag fan ta en promenad! Älskar vädret just nu, men ska bli dåligt här framöver, BUHUU! Hoppas det är fint väder när jag är i Ystad.

Juste det är 3 veckor kvar idag tills jag åker. Såååå ivrig, vill iväg nu nu nu nu nuuuu!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0