En bra dag, fast ändå inte :)

Hejsan!

Idag har jag jobbat, gick faktiskt rätt bra. Va kul att jag jobbade ihop med Nathalie. Kom hem vid kvart över fyra typ, la mig lite snabbt i soffan sen smsade jag lite med Simone om vi skulle ut och gå. Så jag drog på mig promenadskorna och gick bort mot henne :) Vi gick nästan i 2 timmar, blev en rejäl tur. AS SKÖNT! Måste gå den rundan fler gånger, bara det att man ska orka. Men nej nu måste jag orka, har gått upp en del och det ska jag gå ner NU! Hatar hur jag ser ut just nu. Har haft min mobil på mig hela dagen och i den har jag stegräknare, är uppe i 22408 steg :) Nöjd! MAn kommer upp i en hel del steg på jobbet. Nej nu ska jag laga mat. Måste ha matlåda imorgon också.

Idag är det 19 dagar kvar tills jag åker till Ystad, så jävka kul det ska bli! Ska bo hemma hos Johanna :) Ska gå in och kolla tåg nu.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0