En glad Fiia, fast något fattigare.

Hejsaaaaaaaaaan!

Guud nu känner jag mig som en riktogt glad tjej! Firade min syster igår som fyllde 3 år. Hon fick ett pussel och en tröja av mig, Lovisa fick tre par örhängen av mig. Fick fika och mat där, MUMS! Sen blev det så sent så dom tyckte att jag lika gärna kunde sova kvar där eftersom jag skulle fika med Madeleine nästa dag (idag). Så jag sov hos pappi. Fick låna Johannas säng och herregud vad jag sov dåligt, HAHA! Men va nog för att jag hade så ont i axeln. Hmm ska nog kolla upp vad det där kan vara för något.

Nåt jag mer gjorde igår va att boka tågbiljetter till Ystad, WIHUUUU det blir verkligen av! Åhh jag är så glad nu. Den 27 augusti åker jag. Skönt, kommer att åka ett direkttåg till Malmö så jag slipper massa byten. Åker hem den 31:a. Guuud asså det kommer bli så sjukt kul, men är lite nervös men nedräkningen har börjat! Så nu är jag 735 kronor fattigare. HELT KLART VÄRT DET!

Nu ska jag snart ner på stan och kolla lite, sen är det kk-joggen nere på stan som jag ska kolla på. Nisse, Fia, Fredrik och Lovisa ska springa. Duktiga dom är! Så ska träffa Emelie sen för vi ska kolla på det, sen ska kanske Fia va med och kolla också. Nej nu måste jag försöka fixa nåt litet att äta.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: Mamman

Härligt för dig att resan till Ystad blir av! Många stora kramar!

2010-08-10 @ 15:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0