Herre min gud!

Hejsan!

Jaah vad ska man säga? Tack för igår, blev roligare fredag än jag tänk mig även fast det hände en del irriterade saker. Tack Fia. Kom hem rätt sent, Fia och jag somnade på direkten i alla fall, POFF! Vaknade typ 7 gånger innan larmet ringde och när larmet väl ringde va jag vaken, USCH! Upp och jobba. Visst jag va faktiskt inte trött men kände vad som va på gång, den här roliga veckan som vi tjejer har en gång i månaden... Har haft så ont hela dagen på jobbet så jag inte kunnat tänka, har nästan varit svimfärdig. HEMSKT!

Cyklade till jobbet och då får man ju även cykla hem, i spöregn! När jag kom hem hade Fia gjort jättefint här hos mig, aww vilken ängel. Va skönt att komma hem till sitt hem och slippa börja städa det första man gör. TACK!<3 Hade i alla fall en liten Emelie väntandes utanför min port, lovade henne att köra hem henne eftersom det går så dåligt med bussar. Torkarna gick i 180, haha och mina torkarblad är jättedåliga så såg nästan inget. När jag åkte hemåt så va det en bil som inte stängde av sitt helljus så jag såg typ inget alls och fick vattenplaning. Snacka paniken jag fick, men klarade av det utan problem. Men läskigt som bara den. Vet att det aldrig finns parkeringsplatser utanför mig, men hittade en som man va tvungen att fickparkera in i. Attans, jag som är så dålig på det. Men klarade det bra ;) WOHOO!

När jag öppnar dörren till porten blev min axel helt muppig, blir så ibland och det gör så jäkla ont! Kan hålla i flera dagar. Buhuuu! Nu har jag ätit lite soppa och snart dags att sova, Jobba 7-16. Får se hur det går att somna, är inte ett dugg trött.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0