Inte bloggat på en vecka!

Hejsan!

Har nästan inte bloggat på en vecka nu men har inte haft något internet. Väntar på att mitt ska komma men verkar gå trögt med det. Jaah vad som har hänt under veckan. Inget speciellt faktiskt. Men idag gick jag upp kl 8 och fixa mig och åt frulle, sen så vid typ halv 10 så åkte jag till Vingåker. Stannade först till hos pappa och hämta nyckel till min gudfar, städade där tills hans födelsedag imorgon. Sen åkte jag till mamma och fick med mig lite saker (lakan). Strök även gardinerna jag fick av henne så jag ska sätta upp dom strax.

Nee sitter och kikar in mot köket och ser att det behövs diskas, FAN! Men måste ju, är hungrig som en tok och måste ju ha stekpannan som ligger där och är äcklig och smutsig. Idag blir det lax och potatis. Ska se om Fia hör av sig sen, HOPPAS! Kanske ska smsa henne? Måste inhandla lite mat och present till gudfar.

Har hämtat min kamerasladd hos mamma också så nu kan jag lägga in bilderna från kameran.

PussPuss

/Fiia


ny klänning, köpte likadan fast rosa också.


Kostade bara 74 kr, va tvungen ^^


Fia och Fia <3


Fia fixar, fint va?


Marknad på G.






Ny jacka ;)


Köpte den för 50 kr, GILLA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vilka lår..

2010-08-19 @ 18:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0