Minst/mest

Hejsan!

Jaah här sitter jag med datorn i knät och typ tråkar ihjäl. Vill bli riktigt trött innan jag lägger mig för annars kommer jag bara ligga där och vrida och vända på mig. HATAR! Har druckit lite te nu här innan midnatt, buhuuu! spökena kommer fan snart, kanske ska koka upp lite mer tevatten så man har nåt att bjuda på. Imorgon är det kräftskiva hos SImone med brudarna (nyktert)! Ska inte dricka nåt denna helg, laddar inför nästa.

Just nu här jag inne i en period där jag verkligen hatar allt på mig själv. Usch hatar när det blir såhär! Försöker komma på nåt jag tycker om med mig själv för att få upp självförtroendet lite men går inte så bra... Men hmm om det är nåt är det nog mina ögon, brukar få komplimanger för mina ögon men asså kul grej att få en komplimang för. NEJ! Roligare att höra va fin mage du har eller fina ben eller nåt men nee, uscH! Ska foxa till det dära!

Det jag mist tycker om är min mage, mina lår, min rumpa, min haka och mina armar. :) Nej nu har jag skrivit av mig lite, nu ska jag fortsätta kolla på tv, as kul! HAHAHAH!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: Ullis

Du är jätte fin sötnos! Verkligen perfekt tycker inte du ska trycka ner dig själv och tycka som du gör :/ Alla har vi våra komplex tyvärr blir man nog aldrig av med dom.. men stå på dig sötnos! <3 KRAM!

2010-08-20 @ 13:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0