MORR!!!

Hejsan!

Lugn dag idag, älskar vädret! Åkte i alla fall iväg en sväng för ca en timma sen och fick pengarna för att jag städat hos min gudfar :D 500 kr, inte alla som tjänar 250 kr i timmen. MOAAHHA! Sen tänkte jag att jag kunde åka ner på stan och skälla ut hyresvärdarna lite. Sa att jag va arg på att nyckeln inte passade i porten och att jag fick stå ute mitt i natten plus att jag fått tacka nej till jobb. har fått några förfrågningar om 16-21 och 12-21 pass men kan ju inte ta dom eftersom porten låser kl 21. Men fick en nyckel nu som passar till typ porten och förådet. Dom skulle tydligen försöka få det där gjort imorgon. MORR!

Sen sa jag till om att jag ville ha nytt badrum och det skulle hon ringa till chefen och säga. Så snart har jag en massa gubbar som håller på och renoverar badrummet här. Hon bara "toan brukar dom koppla i redan första dagen men dusch får vi försöka fixa, det finns en ledig lägenhet på 1A" Man bara öhm okeeej. Neeh ska se om jag kanske kan låna Simones dusch eller nåt :) Det kan väl inte ta hur långt tid som helst att fixa ett badrum?

Ja imorgon ska jag ju jobba 7-14 så måste fixa matlåda, fick förfrågan efter jag lagat mat så jag lagade ju inte så det blev mat över. USch nej nu fick jag ont i magen.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0