Nu jävlar!

Hejsan!

Haft en jättemysig kväll med Fia och Emelie. Vi kollade på KK-joggen och hejade. Träffade lilla mammi också <3 Jaah vad gjorde vi mer? Gick, gick och åter igen gick. Men det var bara mysigt tyckte jag, va ju sjukt mycket folk ute. Fia åkte hem för bara en liten stund sedan. Hon följde med mig hem en stund. Emelie åkte med bussen hem, vet inte vad klockan va då riktigt men runt nio någon gång kanske. Fia och jag satt och snackade lite. Men ska jobba imorgon så vi kunde inte prata hela natten även fast det skulle vara roligt.

Nu har jag i alla fall gett mig fan på att gå ner i vikt igen! Oftast blir det mycket snack och lite verkstad men tusan denna gången ska det gå. Trivs inte med detta! Äta mindre, röra mig mera.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: Anonym

du behöver inte äta mindre. om du rör dig och äter hälsosamt, dvs inte godis och sånt varje dag (vilket du antagligen iaf inte gör), så kommer du må bättre och känna dig bättre. rör du på dig behöver kroppen näring.

2010-08-11 @ 01:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0